Coca-Cola Bu Ramazan Önyargılara Karşı Mücadele Ediyor

Son Haberler Nisan 26, 2015

Coca-Cola Fights Stereotypes This Ramadan

Coca-Cola ramazan ayında Orta Doğu’da hayata geçirdiği yeni kampanya ile herkesi insanların üzerine konulan etiketleri kaldırmaya çağırıyor. Coca-Cola herkesi kalplerini açarak dünyayı etiketlerle değil kalple görmeye davet ediyor. Etiketsiz ve önyargısız bir dünyaya destek mesajı veren Coca-Cola bunun için ürünlerinin üzerindeki ikonik etiketleri kaldırıyor.

Önyargılar kişilerin dış görünüşü, milliyeti veya kültürüne bağlı olarak iki kişinin karşılaşmasından sonraki ilk yedi saniye içinde oluşabiliyor. Henüz tek kelime bile konuşmadan karşı taraf ile ilgili algımız dış görünüş ve giyime bağlı olarak kafamızda şekilleniyor. Bunların farkında olan Coca-Cola, bu Ramazan ayı boyunca herkesi farklı bir bakış açısıyla yola çıkarak birbirlerinin gerçekte kim olduklarını görmeye davet ediyor.

Coca-Cola Fights Stereotypes This Ramadan

Kampanya kapsamında Coca-Cola toplumdaki önyargıları gözler önüne seren deneysel bir video yayınladı. Bu sıra dışı video Coca-Cola’nın altı yabancıyı karanlıkta gerçekleşen bir iftar yemeğine davet etmesini konu alıyor. Karanlık ortamda yenen yemek konukların dış görünüş kaynaklı herhangi bir önyargıya maruz kalmadan birbirleriyle sohbet edebilmelerine imkan veriyor. Deney hem konukların hem de izleyicilerin günlük hayatta önyargıların ne kadar çok rol oynadığını fark etmelerini sağlıyor.

Coca-Cola Orta Doğu bu ramazan herkesi kalbini açmaya (#OpenUp) ve arkadaşlarıyla dış görünüşe göre değil ilgi alanlarına göre ilişki kurmaya davet ediyor.

Videoyu izlemek için tıklayın.

Coca-Cola Fights Stereotypes This Ramadan

Coca-Cola ve Kontur Şişe The Coca-Cola Company'nin tescilli markalarıdır. - © 2017.