Coca-Cola ramazan ayında Orta Doğu’da hayata geçirdiği yeni kampanya ile herkesi insanların üzerine konulan etiketleri kaldırmaya çağırıyor. Coca-Cola herkesi kalplerini açarak dünyayı etiketlerle değil kalple görmeye davet ediyor. Etiketsiz ve önyargısız bir dünyaya destek mesajı veren Coca-Cola bunun için ürünlerinin üzerindeki ikonik etiketleri kaldırıyor.
Önyargılar kişilerin dış görünüşü, milliyeti veya kültürüne bağlı olarak iki kişinin karşılaşmasından sonraki ilk yedi saniye içinde oluşabiliyor. Henüz tek kelime bile konuşmadan karşı taraf ile ilgili algımız dış görünüş ve giyime bağlı olarak kafamızda şekilleniyor. Bunların farkında olan Coca-Cola, bu Ramazan ayı boyunca herkesi farklı bir bakış açısıyla yola çıkarak birbirlerinin gerçekte kim olduklarını görmeye davet ediyor.