Tüketici Değeri
Tüketicilere geniş bir ürün yelpazesi sunarken tüketici sağlığını garanti etmek için ürün güvenliği ve kalitesinden ödün vermiyoruz.
Zengin Ürün Portföyü
Tüketicilerimizin sürekli değişen tercihlerini karşılamak ve onlara daha iyi hizmet verebilmek için tüketici odaklı, markalarla çeşitlendirilmiş portföy seçenekleri sunmaya ve tüketici memnuniyetini en yüksek seviyeye çıkarmak için çalışmaya devam ediyoruz.
Ürün Güvenliği ve Kalitesi
Tüketicilere geniş bir ürün yelpazesi sunarken tüketici sağlığını garanti etmek için ürün güvenliği ve kalitesinden ödün vermemeye gayret ediyoruz.
Tüketicilerimizle iletişimimizde şeffaflığa önem veriyor; tüketicilerimizin yaşam tarzlarına ve tercihlerine uygun seçimler yapabilmeleri için ürünlerimizin besin değerlerini şeffaf bir şekilde etiketlerimizde sunuyoruz. Çocuklara sorumlu pazarlama taahhütlerimiz için Uluslararası Yiyecek ve İçecek Birliği'ndeki (IFBA) sektördeki meslektaşlarımızla uyumlu olarak, politikamızı daha da güçlendirdik ve yaş eşiğimizi 12 yaşından 13 yaşına çıkardık. Pazarlama faaliyetimiz, seyircinin %30'u veya daha fazlasının 13 yaşından küçük çocukların oluşturduğu hiçbir ortamda yer almıyor. Yerel yönetmeliklerin veya sektör taahhütlerinin çocukları daha yüksek bir yaş veya hedef kitle eşiğinde tanımladığı durumlarda, diğer gerekliliklerle birlikte tüm pazarlama ve iletişimlerimize saygı duymaya ve bunlara uymaya devam edeceğiz.
Tüketicilerimizle iletişimimiz, TCCC ile birlikte tasarladığımız süreç kapsamında yönetilir; ücretsiz Coca-Cola Danışma Merkezi, Tüketici Şikâyet Sistemi ve internet web sitesi iletişim platformu aracılığıyla gerçekleştirilir. Ayrıca belli periyotlarda anket çalışmaları yapılmaktadır. Üretim süreçlerimizi görmek isteyen paydaşlarımız, Coca-Cola ürünlerinin üretim aşamaları hakkında bilgi almak için fabrika ziyaret talebi oluşturabilir ve turlarımıza katılabilir. Tüketici etkileşimi ve şeffaflık yaklaşımımıza paralel olarak, tüketicilerimizin ürünlerimiz, kurumsal kimliğimiz ve pazarlama faaliyetlerimiz hakkındaki sorularını yanıtlamak adına Türkiye’de Coca-Cola Merak Ettim platformunu oluşturduk. Bu platformla, tüketicilerimize kurumsal kimliğimiz ve ürünlerimiz hakkında net, anlaşılır, güvenilir ve şeffaf bilgiler sunuyoruz.
CCI olarak döngüsel ekonominin önemine inanıyor ve bu doğrultuda geri dönüşüm çalışmalarına büyük önem veriyoruz. Bu anlayış doğrultusunda, müşteri ve tüketicilerimizi yeniden doldurulabilir cam şişe kullanmaya teşvik etmek ve yetkili iş ortaklarımızla iş birliği halinde geri dönüşüm oranlarımızı artırmak için çaba gösteriyoruz.