Stratejik Büyüme Modelimiz
Tüketici Sağlığı, Müşteri Değeri, İnsan Hakları, Beşeri Sermaye, Toplumsal Kalkınma ve Çevresel Ayak İzi olmak üzere altı temel odak alanımız bulunmaktadır.
Tüketici Sağlığı
Tüketicilerimize tercihlerine uygun ve iş modelimizde hayati öneme sahip yüksek ürün kalitesi ve güvenlik standartlarında geniş bir içecek portföyü sunuyoruz.
Müşteri Değeri
Müşteri odaklı iş modelimiz ve üstün tedarikçi yönetimi yaklaşımımızla operasyonel mükemmellik için coğrafyalarımız genelinde müşteri memnuniyet düzeyini sürekli artırmak konusunda kararlıyız.
İnsan Hakları
Öncü politika ve uygulamalarımızla, operasyonel değer zincirimiz boyunca tüm çalışanlar için mükemmel, güvenli, çeşitliliğe sahip, fırsat eşitliği sunan ve çalışanlar üzerinde olumlu etkiler yaratan bir işyeri olmayı taahhüt ediyoruz.
Beşeri Sermaye
Çalışanlarımızın çeşitli etkileşim platformları üzerinden beklentilerini dinliyor, beklentilerini tam olarak karşılayan bir işyeri yaratmayı hedefliyor ve yetenek gelişim programlarıyla gelişimlerine yatırım yapıyoruz.
Toplumsal Kalkınma
Gençlerin istihdamı, kadınların güçlendirilmesi, su yönetimi ve sıfır atık konularına odaklanan ve çalışan gönüllülüğü ile desteklenen projelerimizle topluma gururla hizmet eden sorumlu bir kurumsal vatandaş olmayı ve yatırımlarımızla olumlu ekonomik etkiler yaratmayı taahhüt ediyoruz.
Çevresel Ayak İzi
Daha az doğal kaynak kullanarak, verimli faaliyetler yürüterek ve daha az atık üreterek, "enerji yönetimi ve iklim değişikliği", "su" ve "sürdürülebilir ambalaj" uygulamalarına yoğun bir şekilde odaklanarak çevre üzerindeki etkilerimizi en aza indirmeyi amaçlıyoruz.