Değer Zincirimiz
Daha çok üretirken daha az tüketiyoruz. Daha sürdürülebilir bir üretim için 12 ülkede 34 fabrikada kaynak verimliliğimizi artırmak ve ambalajlarımızı geliştirmek için sürekli yenilikler yapıyoruz. %99’a varan geri dönüşüm oranlarına ulaşıyor ve sıfır atık hedefimize ulaşmak için çok hızlı ilerliyoruz. Uluslararası standartlara uyuyor ve onaylanmış mükemmellik programlarıyla çalışıyoruz. Fabrikalarımız, Coca-Cola Sistem İşletme Faaliyeti Gerekliliklerine (KORE) göre yıllık olarak denetleniyor.
Depolama operasyonlarını müşteri ve distribütör talebine göre planlıyor ve dijital teknolojiyi kullanıyoruz. Distribütörlerimizle büyüyoruz. CCI değerlerini değer zincirimize yayıyoruz. En Elverişli Pazara Giriş performansı için distribütörlerimizin yetenek gelişimine yatırım yapıyoruz. Çevresel ve sosyal değer yaratmaya katkı sağlayan uygulamalarımızı bayilerimiz arasında yaygınlaştırıyoruz.
Müşterilerimizle kazanmak, organizasyonumuzun odak noktasında yer alıyor. Yaklaşık 1.2 milyon satış noktasında müşterilerimizle yakın bir şekilde çalışıyor, sosyal ve çevresel uygulamalarla sürdürülebilir büyümeyi sağlamak için ortak iş planları geliştiriyoruz. Pazarlama ve reklam stratejimizi uygularken TCCC Sorumlu Pazarlama Politikası'na uyuyoruz.
25'ten fazla marka ile 600 milyondan fazla nüfusa ulaşıyoruz. Tüketicilerimize, her yaşam tarzına ve duruma uygun geniş bir ürün yelpazesi sunarken, ürün güvenliği ve kalitesi önceliğimiz olmaya devam ediyor.
TCCC’nin Atıksız Dünya vizyonu doğrultusunda, iade edilebilir cam şişe uygulamalarımız ve özel geri dönüşüm çalışmalarımızla piyasaya sunduğumuz ambalajları geri topluyoruz. Ambalajlarımızdaki geri dönüştürülmüş içeriği artırmak için sürekli yenilikler yapıyoruz. Hedeflerimize ulaşmak için STK’lar, yerel topluluklar ve TCCC ile ortaklık yapıyoruz.
Değer zincirimizin tamamında en iyi kaliteyi arıyoruz. TCCC ve diğer tedarikçilerle birlikte yüksek kaliteli, lezzetli içecekler üretmek için konsantre, ham madde ve ambalaj malzemelerini sürdürülebilir bir şekilde tedarik etmek adına çalışıyoruz. Tedarikçilerimize, kendilerinden beklediğimiz minimum çevresel, sosyal, ekonomik ve etik koşulları belirleyen Tedarikçi Kılavuz İlkelerine(SGP) uymalarını şart koşuyor ve SGP’ye uyumlarına dair denetimler gerçekleştiriyoruz.